طراحی سایت برای کسب و کار
نوشته شده توسط : ساحل

یک طریق چند مرحله‌ای هستی دارد که با پیروی کردن از آن، می‌توانید مطمئن باشید یک سوداگری اینترنتی کوچک را بدست طراحی سایت با کامیابی راه‌اندازی کرده‌اید. من هزاران نفر را دیده‌ام که با اطاعت از این طریق کسب و کارهای موفقی راه‌‌انداخته و گسترش داده‌اند. بعد با ما همراه باشید و برای راه‌اندازی یک سوداگری اینترنتی توسط طراحی سایت به توصیه‌های ذیل پروا نمایید.

۱- یک احتیاج در بازار پیدا کنید و به آن استجابت بدهید.
۲- برنامه‌ای برای تبلیغ و بازاریابی داشته باشید که فروش شما را افزایش بدهد.
۳-به سفارش طراحی سایت بدهید!
۴- از موتور‌های جستجو برای جذب ترافیک به سایت‌تان بهره‌گیری کنید.
۵- به عنوان یک فرد متخصص برای خویش اعتبار جمع کنید.
۶- مشتریان و مشترکین خود را از راه ایمیل تعقیب کنید.
۷- با به کارگیری تکنیک‌های بیش‌فروشی (upselling) و هزینه طراحی سایت فروش بک‌اند (back-end) درآمد خود را افزایش دهید.
۸- همه‌ی افراد، از یک کارآفرین تازه‌کار گرفته الی افراد باتجربه و کارشناس در این کار، می‌توانند از این فرآیند برای شروع یک کسب و کار سود ببرند.

گام ۱: یک نیاز در بازار پیدا کنید و به آن پذیرش بدهید
بیشتر افرادی که پسین کاری را آغاز می‌کنند مرتکب این اشتباه می‌شوند که ابتدا به پیگیری فرآوری فرآورده می‌روند و بعد به فکر بازاریابی برای آن می‌افتند.

برای اینکه بخت خویش را برای موفقیت افزایش دهید، شغل را با بازاریابی آغاز کنید. رمز پیشه این است که افرادی را پیدا کنید که به تعقیب گذرگاه حلی برای یک سخت هستند، اما پاسخ‌های چندانی پیدا نکرده‌اند. اینترنت این شیوه‌‌ی جستجوی بازار را آسان کرده است:

به انجمن‌های آنلاین مراجعه کنید تا ببینید مردم چه شرکت طراحی سایت سوالاتی می‌پرسند و تلاش می‌کنند چه مشکلاتی را حل کنند.
در کلیدواژه‌ها جستجو کنید الی ببینید مردم چه کلیدواژه‌هایی را جستجو می‌کنند که برای آنها سایت‌ها و چشم وهمچشمی زیادی هستی ندارد.
به سایت رقیبان بالقوه‌ی خود مراجعه کنید. از کاری که آنها برای پاسخ‌گویی به نیازها اتمام می‌دهند یادداشت‌برداری و آن را رسیدگی کنید. شدنی است از چیزی که شما یاد گرفته‌اید کاربرد کنند و محصول باره احتیاج بازار را فرآوری کرده باشند، در این چهره ممکن است اتمام همان کاری که آنها می‌کنند، بهتر از چشم وهمچشمی کردن باشد.

گام ۲: برنامه‌ای برای تبلیغ و بازاریابی داشته باشید که فروش شما را افزایش بدهد
marketing- طراحی سایت
رعایت موارد زیر، به شما اطمینان می‌دهد کسانی که از کسب و کار اینترنتی شما دیدن می‌کنند، از لحظه‌ی ورود تا سررسید خرید، درگیر پروسه فروش می‌شوند.

با انتخاب تیتر‌های جذاب، مشتریان را به محصول‌تان بیشتر علاقه‌مند کنید.
مشکلی که محصول شما آن را حل می‌کند، توضیح دهید.
این اطمینان را ایجاد کنید که شما می‌توانید این مشکل را حل کنید.
نظرات افرادی را که قبل از این از محصول شما بهره‌گیری کرده‌اند، در سایت اضافه کنید.
قدری درباره‌ی محصول و اینکه چگونه به کاربران فایده می‌رساند صحبت کنید.
پیشنهاد ویژه‌ای به مشتریان بدهید.
کیفیت فرآورده خود را تضمین کنید.
این دریافتن را ایجاد کنید که استفاده از فرآورده شما ضروری است.
از بازدیدکنندگان بخواهید که فرآورده شما را خریداری کنند.
از طریق این پروسه باید روی این جستار تمرکز کنید که برای اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی سایت برای کسب و کار به اینجا مراجعه کنید فرآورده یا خدمات شما چگونه می‌تواند به شکلی منحصر به فرد دشوار ملت را حل کند یا کیفیت زندگی آنها را شفا بخشد. مشابه یک مشتری فکر کنید و بپرسید «این محصول یا سرویس چه فایده‌ای برای من دارد؟»

هنگامی که بازار و فرآورده خویش را مشخص و پروسه فروش‌تان را پایانی کردید، آن‌گاه آماده‌ی طراحی سایت برای سوداگری کوچک‌تان هستید. حتما به خاطر داشته باشید که طراحی سایت شما باید بدست تیم معتبر و با تجربه‌ای انجام شود . وبسایت شما کمتر از ۵ ثانیه زمان دارد لغایت پروا مشتریان را جلب کند، در غیر این چهره آنها خواهند رفت و دیگر هرگز از سایت شما بازدید نمی‌کنند.

این تیم تکاپو خویش را از سال ۱۳۹۴ پیش درآمد کرده و در سنه ۱۳۹۶ به عنوان تیمی مستقل مسوول اجرای پروژه های طراحی سایت شد. در همان سال کاندید جشنواره وب و موبایل ایران در دامنه خدمات طراحی سایت و سئو گشته و جز ۵ کمپانی برتر طراحی سایت قرار گرفت. الان برآن است با اشتیاق و تعهد برترین خدمات طراحی سایت را همراه با آموزش، خدمات حمایت و خدمات تولید محتوا همگام با جدیدترین فناوری ها و استانداردهای روز دنیا به کارفرمایان گرامی ارائه کند.

توسعه با اشتیاق و تعهد، دانش و نا خود را بکار گرفته الی با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در بهینه ترین موعد و هزینه ارائه داده و با خدمات مفصل آموزش، حمایت و فرآوری محتوا، شما عزیزان در دنیای سوداگری آنلاین باشد.

جدیدترین متدهای طراحی سایت و فناوری های روز جهان برای راه اندازی وبسایت شما کاربرد می‌کند لغایت محتوای سایت شما به شکیل ترین و بهینه ترین حالت ممکن در همگی دستگاه های نمایشی موجود از جمله موبایل‌، تبلت، لپ‌تاپ و صفحه مانیتور و یا حتی تلویزیون نمایش داده شود. در همه بسته های خدماتی این شرکت راهکارهای جامعی برای شفا رتبه سایت در موتورهای جستجو، افزایش سرعت و امنیت وبسایت تعبیه شده است. بسته های متنوع طراحی سایت با خدمات و تعرفه های گوناگون این امکان را به مشتریان میدهد لغایت مناسب ترین تدبیر را با پروا به بیچارگی و بودجه خویش انتخاب کنند.

چرا طراحی سایت برای سوداگری شما الزامی است؟
business- طراحی سایت
شاید فکر کنید داشتن یه کانال تلگرام یا صفحه اینستگرام برای معرفی شما کافیست ولی با داشتن یک وبسایت می توانید در باره موتورهای جستجو برای کل شناخته شوید. کسب و کار خودتان را در همه ساعات روز در معرض مخاطبان خود قرار داده و تجارت خویش را متحول کنید. وب سایت شما دفتر کار آنلاین و معرف هویت، برند و کلاس کاری شماست.

با تمام مزایایی که داشتن یک تارنما دارد اما هزینه این روش تبلیغاتی بسیار کمتر از سایر شیوه های تبلیغاتی است.
یک وب سایت می تواند نقش یک بروشور،بیلبورد و … را برای شما ایفا کند با این تفاوت که :
۱- شما با طراحی سایت خوب می توانید به راحتی کلیه محصولات خویش را به بازدید کنندگان معرفی کنید، (هیچ محدودیتی در تعداد صفحات و میزان توضیحات ندارید) آنها را از آخرین تغییرات مطلع کنید، اطلاعات باره دربایستن آنها را در اختیارشان پیمان دهید و یا حتی نظرات و پیشنهادات آنها را جمع آوری کنید.
۲- یک وب سایت راهی مناسب برای ارائه اطلاعات گوناگون در مورد کالاها و خدماتی است که کمپانی به مشتریان ارائه می دهد. بدون اینکه مشتری ناچار باشد در زمان خاصی به شرکت مراجعه کند و یا اینکه با کمپانی تماس بگیرد می تواند در هر کجا که باشد به سایت شرکت مراجعه کند و اطلاعات باره عقیده خویش را کسب کند.
۳- با استفاده از یک پایگاه اینترنتی می طاقت به راحتی اطلاعات مربوط به محصولات جدید را منتشر کرد بدون اینکه نیازی به چاپ بروشورها و آگهی های جدید باشد.
۴-مشتریان ممکن است ۲۴ ساعته به شما دسترسی نداشته باشند، اما در هر زمان و مکانی می توانند به وب سایت شما مراجعه کنند. پس تارنما نماینده ای از شماست که ۲۴ ساعته قابل دسترس است.
۵- با گسترش اینترنت، روز به روز به شمار افرادی که از اینترنت به عنوان مرجعی برای گزینش استفاده می کنند افزوده می شود. عدم حضور شما در صورت حضور سایر رقبا در این پهنه یعنی از دست دادن مشتریان.
درآخر کل مراحل بازرگانی موفق، از دسته تبلیغ، آگاهی رسانی، فروش و خدمات پس از فروش، ضمن صرفه جویی در کل منابع، به وسیله یک تارنما یا فروشگاه اینترنتی سپریدن پذیر است.
امروزه ، نقطه آغازین تماس مشتری با یک شرکت اغلب تارنما آن شرکت است. بر این بنیاد حضور در شبکه جهانی اینترنت (حتی اگر حضوری ناتوان باشد) بهتر از عدم حضور در آن تلقی می شود .

گام ۴: از موتور‌های جستجو برای جذب کردن خریداران به سایت‌تان استفاده کنید
تبلیغات با شیوه‌ی پرداخت به ازای کلیک آسان‌ترین راه برای جذب ترافیک به یک سایت جدید است. این پیشه در سنجش با اینکه منتظر باشید که تا به طور طبیعی سایت شما ترافیک جذب کند، دو مزیت دارد. نخست اینکه تبلیغات به شیوه‌ی «پرداخت به ازای کلیک»، شما را فورا در صفحه‌ی جستجو اثر می‌دهد و دوم اینکه تبلیغات به شیوه‌ی پرداخت به ازای کلیک این امکان را به شما می‌دهد که کلیدواژه‌ها، تیتر‌ها، قیمت‌ها و رویکردهای فروش مختلفی را آزمون کنید. این شیوه نه تنها به شما کمک می‌کند که خیلی سریع ترافیک جذب کنید، بلکه شما می‌توانید شیوه‌های مختلف را بیازمایید و بهترین کلیدواژه‌ها را برای تبدیل بازدیدکننده به خریدار آزمون کنید. به این ترتیب شما می‌توانید کلیدواژه‌ها را در سایت پخش کنید، چرا که این پیشه به درمان جایگاه شما در جستجوی طبیعی کمک می‌کند.

گام ۵: به عنوان یک فرد متخصص برای خود اعتبار جمع کنید
مردم از اینترنت برای به دست آوردن اطلاعات بهره‌گیری می‌کنند. این اطلاعات را به صورت رایگان در برگزیدن سایت‌های دیگر قرار دهید و ببینید که چگونه ترافیک اکثریت جذب می‌کنید و در موتورهای جستجو جایگاه بهتری پیدا می‌کنید. رمز کامیابی این است که دائم لینک اطلاعات خوب را در سایت‌تان داشته باشید.

محتوای تخصصی رایگان در برگزیدن دیگران پیمان دهید. مقاله، ویدئو یا هر محتوای دیگری را که برای دیگران سودمند باشد، تولید کنید. این درونمایه را در سایت‌های در بر گیرنده مقالات آنلاین و شبکه‌های اجتماعی قرار دهید.
بر روی محتواهای باارزش سایت‌تان، لینک ارسال برای رفقا را قرار دهید.
به یک فرد متخصص و پرکار در انجمن‌های صنعتی و سایت‌های اجتماعی که جامعه‌ی قصد شما هستند، تبدیل شوید.
به این ترتیب شما خوانندگان جدیدی پیدا می‌کنید و حتی از آن بهتر، هر سایتی که محتوای شما را پخش کند به لینک‌های شما بازگردانیدن دیتا خواهد شد. موتور‌های جستجو پیوستگی برپا کردن وسط سایت‌های مرتبط را دوست دارند و جایگاه شما را در رتبه‌بندی جست‌وجو بهبود می‌بخشند.

گام ۶: از توان بازاریابی ایمیلی برای تبدیل بازدید‌کننده‌ها به مشتری کاربرد کنید
email marketing- طراحی سایت
هنگامی که لیست ایمیل‌ها را تعبيه کردید، شما یکی از باارزش‌ترین دارایی‌های سوداگری اینترنتی تان را برپایی کرده‌اید. مشتریان و مشترکین شما این اجازه را به شما داده‌اند که برای آنها ایمیل بفرستید. این یعنی شما:

به آنها چیزی داده‌اید که به پیگیری آن بوده‌اند.
یک رابطه‌ی برپا با آنها شکل داده‌اید.
نتیجه‌ی این شیوه بازاریابی ۱۰۰ درصد قابل اندازه‌گیری است.
بازاریابی ایمیلی ارزان‌تر و مؤثر از بازاریابی چاپی، تلویزیونی و رادیویی است، چرا که زیاد هدفمند‌تر است.
هر آدم که به سایت شما راز می‌زند و وارد لیست شما می‌شود، فرد زیاد مشتاقی است و هیچ ابزاری بهتر از ایمیل برای تعقیب چنین افرادی وجود ندارد.

گام ۷:‌ از طریق تکنیک‌های بیش‌فروشی (upselling) و فروش بک‌اند (back-end) درآمد خویش را افزایش دهید
یکی از مهمترین استراتژی‌ها در بازاریابی اینترنتی، برپایی و توسعه‌ی ارزش درازا عمر مشتری است. کمینه ۳۶ درصد کسانی که یکبار از شما خرید کرده‌اند در صورتی که پیگیر آنها باشید، مجدد از شما خرید خواهند کرد. نهایی کردن نخستین خرید قطعا دشوارترین و پرهزینه‌ترین تقسیم کار شما خواهد بود. در نتیجه از فروش بک‌اند و آپ‌سلینگ برای ناچار کردن آنها به خرید مجدد بهره‌گیری کنید. این دو روش شامل تکنیک‌های پایین می‌شوند:

محصولاتی را به آنها پیشنهاد دهید که خرید اصلی آنها را کامل می‌کند.
برای آنها کوپن‌های وفاداری الکترونیک بفرستید الی بتوانند در خرید بعدی از آنها استفاده کنند.
بعد از خریدشان در صفحه‌ی سپاسگزاری، محصولات مرتبط با خریدشان را پیمان دهید.
به مشتریان‌تان به خاطر وفاداری‌شان دستمزد بدهید و ببینید که چگونه آنها وفادار‌تر می‌شوند.

اینترنت زیاد تند تغییر می‌کند به طوری که ۱ سنه در فضای آنلاین برابر با چیزی نزدیک ۵ سال در دنیای راستین است. اما اصول مربوط به وضعیت راه‌ اندازی و توسعه‌ی یک سوداگری اینترنتی کامیاب اصلا تغییر نکرده ‌است. اگر درست در ابتدای مسیر شروع یک کسب و کار اینترنتی هستید، حتما از این مراحل پیروی کنید. اگر چندی است که پیشه را آغاز کرده‌اید، یک مرور سریع انجام دهید و رسیدگی کنید که آیا مرحله‌ای هست که از قلم افتاده باشد یا اصلا به سراغ آن نرفته باشید. دقت داشته باشید که نمی‌توانید از نخست گذرگاه را اشتباه بروید.





:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: